::Sunyi Sepi::

Salam Ramadhan...

Sejak berpuasa ni mood nak nulis blog pun makin 'sejuk' laa...Ntah ler nape..slalu gak online, tapi yang aku slalu layan games kat facebook...But now boring ckit dah layan games tu....Dah 10 hari kita berpuasa, Alhamdulillah setakat ni aku leh berpuasa dgn baik tanpa sebarang masalah kesihatan...Cuma baby jer makin aktif dok menendang dalam perut ni..lapar kot...heehhe...Meriah jer aku tgk bazar Ramadhan, tp aku tak pernah pegi pun...pernah suruh hubby beli nasi kerabu, tapi...langsung tak sedap...tak puas hati tol...so, hari ni aku buat sdiri nasi kerabu, baru puas hati...

Pasal baju raya aku tak kalut pon...tahun ni sambut raya ala kadar jer..musim2 penyakit berbahaya ni tak leh nak beraya macam tahun2 lepas..Berita 2 3 hari lepas lak bgtau ada virus seumpama H1N1 tapi lebih merbahaya...tak ker kecut perut kita dengar??....Lagipun loni musim tengkujuh dah hampir..hari2 mendung jerr kat Dungun ni...lagi danger wooo...

p/s:Korang menu apa berbuka hari ni...?

2 komen:

husni said...


terlebih dahulu, whose nak ucapkan selamat berpuasa....
taktahu pulak untuk Aliza berbadan dua...hehe..
mesti letih..
papepun whose tahu Aliza oragnya kuat...
maybe Aliza kena try chat or pape lain jika kebuntuan idea...melalui perbualan maya kadang-kadng mereka leh bagi idea..

Aliza said...


bt whose tq very much d atas semangat dan dorongan tuk Aliza...puasa thn ni wp ber'isi' tp Aliza tak ler rasa letih sgt pon..biasa2 jerrr...Anyway Selamat Berpuasa jg buat Whose...



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin