Anugerah Juara Lagu ke 25

salam..
Malam tadi pakat2 dok layan ajl,
menarik pulak thn ni berbanding tahun lepas,
perrsembahan pembukaan pun cukup memukau,
persembahan artis2 yang bertanding pom hebat2 belaka,
sukar nak jangka sape yang bakal menang,
aku ingatkan yuna bakal jd juara,
tapi tidak di sangka2 ana rafali yang menjuarai ajl tahun ini,
masa dengar dia nyanyi aku tak fokus sangat pun sebab tak jelas sangat nyanyiannya,
tup2 dia yang menang, kena tengok balik la kat you tube ni,
hafiz pun aku tak sangka akan memenangi kategori vokal terbaik,
rasanya vokal yuna dan shahir lagi hebat,
tapi siapa la aku untuk mengadili mereka,
itu hanya pendapat peribadi aku jer,
apa2 pun tahniah la buat semua pserta kerana persembahan mereka cukup hebat,
extra tahniah kepada yang menang..
Kata-kata yang ingin dimasukkan ke dalam Read More.

0 komen:



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin