Anak-Anakku

Salam buat semua kengkawan...

Udah lamo benor aku x mengepost sbarang artikel kat blog aku ni...shari2 aku asyik melayan anak2..Almaklumlah dah anak 2 skrg ni..:) Seronok dan hepi sgt dapat melihat baby Alya membesar depan mata..setiap saat rugi rasanya kalau tidak melihat perkembangannya..Alya dah 3 bulan, esok genap dia 100hari usia. Secara rasmi saat berpantang dah tamat, walaupun sblm ini pon aku dah x bpantang sgt pon..

Bahagia rasanya ada anak kecil ni, celoteh anak2 sentiasa membuatkan aku tersenyum. Bila Alya dah besar,mungkin dalam 3 @ 4 thn lagi teringin lagi aku tuk menambah cahayamata..Alya skrg ni asyik nk bergurau jer, kalo tak der org dpn mata mula lah melilau cari sesape yg lalu lalang dpn dia, pastu dia mula la bunyikan suara tuk tarik perhatian..minta tuk di agah. heheh

Kakak Damia pon dah beransur2 leh trima kenyataan yg dia ada adik.. sebelum ni 4 tahun sgala kasih syg kami di curah pada dia, bagai menatang minyak yg penuh. bila dah ada Alya ni ksh syg kena lah di bahagi2kan.. Damia kerap tersinggung dgn pembahagian ksh syg kami...Tp Alhamdulillah Damia dah makin matang, dia pon slalu mengagah adiknya, Alya plak seakan2 suka sgt dgn si kakak, bila kakak dia tegur ckit teruk mengekek gelaknya, suka sgt..






3 komen:

lov_note said...


sronoknyer..urm lov pn tingin nk ada ank lg..tp xde rezki g la..

smoga tros bhagia yer.. ^^

Aliza said...


thanks lov..:)

sherlina halim said...


Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin