Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia..

Salam buat semua..
Sudah berbulan2 aku x bblog ni.. ntah ler liat sgt nak menulis..
Padahal hari2 bukanlah sibuk sgt pon..
dok layan karenah anak2..
layan facebook..
bila nengok msh ada yg sudi menjengah blog aku ni,
terasa lak ingin mengaktifkan nyerr blk..
byk topic leh d luahkan..
tp i have no ide this time.

esok alya kena g check up kat klinik tuk 6 bulan..
x lama lg dah nak puasa.
1 hari lg x ganti..
plan tu esk nk puasa

pasal bisnes lak,
alhamdulillah ada peningkatan..
smalam 3 buah buku di jual..
kalo korang berminat nak nengok buku2 yg di jual
leh la kunjungi lelong buku
kalo ada yg bkenan sila lah beli yee..

bis 1 lg pom alhamdulillah
bis aper???
bis emas
jual beli dinar dan wafer gold..
saper2 yg berminat dengan pelaburan emas.
atau bminat nak beli dinar @ jongkong emas
leh la contact sy yee..:)

1 komen:

sherlina halim said...


Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin