::2010::

Salam..

Sudah 4 hari berlalu di 2010, tak terlewat rasanya untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru 2010 buat semua pada suri dan sura blogger..:)) Mesti korang dah tanam azam masing2 untuk di capai pada tahun ini.. Pada aku setiap tahun yang berlalu sama ajer. nothing different... kalo tanam azam pon bukan aku laksanakan. kalo nak laksanakan apa2 impian tak semestinya kena tunggu tahun baru kan???..

Apa yang penting bagi aku sekarang adalah persediaan untuk menyambut kelahiran cahayamata ku yang kedua.. melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang adik, kakak, isteri, ibu dan sebagai saudara kepada orang sekeliling.. Meningkatkan prestasi diri agar lebih baik dari yang sebelumnya..

Puteriku pula telah menjejakkan kaki ke alam persekolahan, dunia baru yang harus dia tempuhi untuk menjadi insan yang cemerlang, gemilang dan terbilang..Agar persekitaran dapat memberi suatu pembelajaran yang baru dalam hidupnya..

Suamiku, macam biasa sibuk dengan kerja seharian dan bisnesnya... aku doakan moga apa yang dilaksanakan dan di impikan olehnya akan tercapai.InsyaAllah...Begitulah kehidupan kami, moga kehadiran cahayamata kedua ini akan menceriakan lagi kehidupan kami sekeluarga.

0 komen:



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin