Salam Ramadhan Buat Para Blogger

"Salam Ramadhan"

Esok kita dah mula berpuasa.....Syukur Alhamdulillah kerana puasa tahun ni kita masih berkesempatan tuk menjalani ibadah puasa ni....
Malam ni bermulalah solat terawih.....mesti meriah kat surau2 dan masjid.....
Jiran2 semua dah balik kampung, sunyi sepi sekitar umah aku ni......
Bestnya kalo dapat balik berpuasa kat kg...

Pagi tadi punya lah ramai orang kat kedai....
semua sibuk tuk persiapan bersahur dan tuk berbuka esok.....
aku beli ala kadar jer..
lagipun lauk pauk semua dah ada...
bagi home chef cam aku ni...mesti tgh berpikir lauk apa nak masak tuk bersahur n berbuka nanti kan..??
dah ada idea ke?

Dikesempatan ini aku nak mohon maap la pada semua kiranya ada tulisan atau coretan aku yg menguris hati dan perasaan korang yee...
Aku doakan moga kita semua dapat menjalani ibadah puasa tahun ni dgn sempurna...
Amin.

p/s: Bulan Ramadhan Bulan Beribadah....
banyak2 kanlah buat ibadah yeee..



1 komen:

Irtiyah said...


salam ramadhan :)



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin