Cerita INTAN

Assalamualaikum...

INTAN di Astro 105 setiap isnin - jumaat pukul 11 malam. Bagi sesapa yang mengikuti citer ni mesti tahu apa yang mereka rasai sekarang. Mlm ni episod ke 234 (lama giler) kalau tak silap aku, sejak Intan dan Rado dah berkahwin, aku ingatkan dah finishing. Rupa2nya belum lg, terus mengisahkan pulak cerita ttg anaknya. Boring dah aku rasa bila dah tak ada isu2 menarik spt dulu. Isu yang kecil pun di pjgkan hingga 2 dan 3 hari.

Aku ikuti citer ni sejak episod 1 lg, awal2 citer ni memang best kerana jalan critenya lain dari citer indonesia yg lain. Watak yang paling menarik dalam citer ni adalah watak ibu mertua intan, ibu kepada ello yang di bawa oleh Meriam Belina. memang best lakonan dia. Apa yang pasti, skrg aku dah boring tgk citer ni, rasanya bukan aku sorang kot...cepat2 lah abis citer INTAN ni. Aku nak tgk citer baru laak..

2 komen:

maslemon said...


aku dh blacklist dh citer bersiri indon.citer makin pjg makin pusing mcm gasing...

Aliza said...


2 la pasal, aku langsung dah tak tgk skrg ni, 2 3 hari sekali aku tgk. bila nak abis ntah.



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin