Hafiz Memang Juara AF 7




Tahniah bt hafiz, akhirnya menang juga..Puas hati aku, walaupun aku tak vote dia..heheheh tak per la, dah ramai yg tlg vote bg pihak aku..kalau dah memang suara best mesti jd juara kan..tahniah jgk buat pelajar2 yg lain.. janji dah masuk final, kira best la tu..
Tapi lagu2 first round tu memang mbosankan la bg aku. Adlin pun rasa gtu gak..korang? cuba la bagi lagu yang rancak2 ckit barulah penonton pun enjoy.. asyil lagu balada jer..ngantuk beb..Aku pun tukar2 chanel smalam kejap tgk tv3, kejap2 tgk tv2. dah boring sgt diaorang nyanyi. Suara Akim tuk lagu faizal tahir tu dah macam serak2. Tak sampai jer bunyinya..

Hafiz dapat kereta Honda tuuu.. bestnya jadi juara. Hadiah semua best2, mesti Aril sedih giler tak dapat jadi juara. Masa pemgumuman tu nampak cam Aril confident jer yang dia juara. Tapi dah rezeki Hafiz nak buat macam mana yee..anyway tahniah buat hafiz. semoga berjaya menjadi penghibur yang berjaya dan di senangi serta di sayangi oleh para peminat.. jangan lupa diri yee..Ingat, kerana jasa pengundi la awak boleh menjadi seorang juara. You deserve to be a champion AF 7.

1 komen:

maslemon said...


aku no komen sgt pasal af ni.sekadar nak hiburkan hati bole la..



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin