Terima Kasih Buat Pengunjung blogku

Assalamualaikum...

Aku ni baru jer blajar2 jadik blogger.. Byk lagi benda yang tak reti. Nasib baik la ada yang sudi mengajar aku..Mula2 putus asa gak, bila dah create blog dah byk post artikel..(5-6 jerr) masih tak der pengunjung.. Tapi aku tulis gak, ibarat diary la, kalau free tu leh tulis artikel dan sama2 kongsi pendapat dgn kawanku yg baru gak join jd blogger ni...mak mah

Patut la tak der pungunjung, sbb aku pun tak kunjung blog org dan tak promote blog sendiri.. Camner org nak jengah blog aku kan Hehehehe.. (mmmm..malu kat diri sendiri). Aku pun rajin2 la jengah blog org lain dan mula cari kenalan dan dalam masa yg sama aku pun turut la promote blog aku yg tak seberapa ni...Mujur la ada jgk yang sudi menengah..Makasih byk2 yeee.

Hubby ku kata aku bebas tulis apa sajer dlm blog ni, asal tak melampaui tatasusila seorang blogger. Jadi maap la yee para pengunjung kalau topik dlm blog aku ni dah jd mcm rojak..Ikut suka aku la kan nak tulis apa2 pun..Dah blog aku He3...Anyway minat aku dalam bidang ni makin lama dah makin melonjak. Tambah2 kalau pengunjung dah makin bertambah..Terima kasih la kat korang yang telah menaikkan semangat aku utk terus bergiat sebagai seorang blogger..

0 komen:



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin