Aku Dah Tak Loya & Mual...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Saat ini usia kandungan aku dah 9 minggu..Alhamdulillah, keadaan aku pun back 2 the normal...Tak rasa loya2 dah, mood nak masak pun ada. Everyday aku dah masak, lega rasanya.. Tak byk karenah agaknya baby ni..Bagus baby bagus..hehehehe.

Hasrat nak makan plt durian pun dah tercapai semalam. Pg ni masak nasi kerabu, dah lama sebenarnya teringin nak mkn ns kerabu, kedai ore kelate kat sini dah 2 bulan close. ntah naper ntah, nak kata tak laku, ramai jer sokmo org kedai dia.. Nasi kerabu made in Dungun ni, rasanya tak sama dgn ns kerabu made in Kelate..Lg best yg Kelate punyerrr..hehehe.

Aku tunggu resipi nak buat kek span dr fren yg dok Langkawi, katanya nak buat 2day... dia pun 1st time bt. Kalo mjadi aku pon nak buat gak.. Emmmmm kalo bleh jamu kat jiran2 lagi seronok. Mkn sesama....nak2 p berkelah kat jeram belakang umah aku ni, lg sronok...

0 komen:



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin