Selsema Babi a.k.a H1N1 @ Dungun???

Salam...
Pagi td hubby sms bagitahu jangan kuar umah...Ish..naper lak ni..
takkan ada terrorist @ rusuhan lak yang berlaku kat sini...
aku terus kol dia..takut jugak dalam hati ni..dok terpikir
apehalll??
Hubby citer la yang kat UiTM Dungun ni dah ada mangsa H1N1..
dah 10 orang student di dapati terkena wabak ni..
seram gak aku...sebelum ni tak ler rasa apa2 kalau dgr psl wabak
ni..dah tak berlaku tempat kita..
tp kalo dah berlaku kat tempat sendiri...
eemmm berdiri gak bulu roma...
UiTM Dungun dah diistiharkan cuti selama seminggu
dalam berita semalam UiTM Perak dan UiTM Penang
yang cuti...
Arrrgghhhhh..aku nak kuar dari Dungun ni..
aku risaukan keselamatan kesihatan familyku..
Hubby la yang berisiko leh terkena jangkitan virus ni..
tapi nau'zubillah...dah dia kena berurusan dengan student..
manelah tahu kalau2 yang berurusan dgn dia tu mangsa H1N1..
Hubby kol cakap nak hantar aku balik kg ptg ni..
seronok leh dok kg seminggu..
tp jangan lah balik dengan bawak virus..nanti
jadik kes besar lak..

p/s: Pada kengkawan, tlg doakan moga kami selamat dari virus ni yeee..Tq..
seminggu la tak dapat nak online nanti..huhuhu..



Kata-kata yang ingin dimasukkan ke dalam Read More.

3 komen:

maslemon said...


semoga dijauhkan dari bala itu..Amin...

Maswani said...


salam..semoga semuanya selamat..

--> dh link awak..tq..

oneandonlyme said...


Just to update:

Semua kampus UiTM cuti seminggu... adik saya di arau... on the way balik dr sana...



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin