Kesedaran Buat Kaum Wanita


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Aku tertarik dgn artikel
mak mah yg menyarankan kaum wanita agar menggunakan bhn semulajadi utk kecantikan diri. Aku setuju 100% dgn saranan mak mah. Produk kecantikan zaman sekarang tumbuh seperti cendawan. Syarikat2 kecantikan bersaing dgn menghasilkan produk yg dpt memberi perubahan kecantikan dlm masa yg cepat dan singkat. Kenapa yee? Ini kerana permintaan begitu tinggi dr pengguna yg begitu taksub utk menjadi cepat cantik..

Sedarkah anda akan keberkesanan dlm jangka masa panjang terhadap tubuh badan anda?..Tahukah anda apa bhn2 yang terkandung dlm produk kecantikan yg anda gunakan? Atau anda reti beli jer tp tak tau apa jenis bahan dan kesan2nya? Jadilah pengguna yg bijak dlm membeli apa2 produk kecantikan, amik tau apa jenis bahan2, kesan dlm jangka pjg pd tubuh badan. Tak terpikir kah kita yg ramai org Malaysia kini menghidap pelbagai jenis penyakit kanser. Jgn ambil ringan pada bhn2 yg kita gunakan pd badan2 kita kerana bhn2 terselindung beginilah yg menjadi pembunuh kita sebenarnya.

Petua2 org dulu2 makin lama makin dilupakan, disebabkan kesibukan seharian membuatkan wanita zaman sekarang tidak mempunyai masa utk mempraktikkan petua tersebut. Zaman sekarang semua nak cepat. Jgn pula disebabkan kesibukan seharian menjadikan kita lalai dlm menitikberatkan kesihatan dan keselamatan diri dalam menggunakan produk2 kecantikan di pasaran. Kita jg pernah di gemburkan dgn penemuan produk2 kecantikan yg mengandungi bahan kimia yg membahayakan dan boleh memudaratkan kesihatan. So, sape yg nak bertanggungjwb? Diri sendiri yg menanggung kesannya.


Marilah kita sama2 bermula dgn penggunaan bhn asli yg mana 100% terjamin keselamatannya, jenguk2 la laman web mengenai petua2 org lama2. Byk petua yg dapat dikongsi bersama, sayangilah tubuh badan anda utk kesejahteraan hidup dgn org2 tersayang.

2 komen:

Aliza said...


tak leh komen ke mas?

Anonymous said...


Dear All,

TAHUKAH ANDA CARA UNTUK MENJAGA BENTUK BUAH DADA DENGAN BETUL?

Buah dada anda akan kelihatan sihat, tegang, seksi dan menarik apabila anda mengikuti MIKROSS ONLINE PROGRAM daripada FITNESS XPERTS kami dgn mengamalkan BEAUTISLEEP dan PROTECUR-100.

Buah dada adalah satu anugerah yang sangat ISTIMEWA kepada semua kaum wanita. Ia mempunyai beberapa bentuk dan saiz. Berbagai produk kecantikan dan penjagaan buah dada berada dipasaran. Berhati-hati dengan semua produk ini kerana takut ada kesan sampingan yang merbahaya.

Cuba perhatikan gambar dibawah, ia menerangkan bahawa buah dada kita mempunyai banyak tisu otot(Smooth Muscle). Otot-otot inilah yang menyokong buah dada agar kelihatan tegang dan mantap. Di sini saya ingin membuka minda semua pembaca terutama wanita yang inginkan buah dada yang cantik, tegang dan seksi, jangan mudah terpedaya dengan cream, minyak sapuan atau urutan untuk menaikkan dan membesarkan buah dada anda.

Seterusnya lawati :
http://beautisleepfatloss.blogspot.com/2009/09/tahukah-anda-cara-untuk-menjaga-bentuk.html

Terima Kasih
http://rossafinahor.blogspot.com

PENGEDAR SELURUH NEGARA DIPERLUKAN.



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin