Black Juara Mentor 3



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Tahniah la buat Black pasal dah jadi juara mentor bagi musim ke3 ni. Tahniah jgak buat mas idayu selaku mentor yg berjaya mendidik portegenya hingga mendapat gelaran juara. Bukan mudah tau, lagipun saingan memang hebat2 belaka. Persembahan Fira dan Chaq juga tak mengecewakan. Aku paling suka tgk persembahan Chaq dengan Stacy...Rasa nak tengok sekali lagi. Juara dapat kete dan duit rm100 000, banyak tu...

Lagu baru Black ciptaan Sharon Paul juga best, sedap di dengar lerr. Sharon Paul tu wife Rusdi Ramli kan?? Aku arap Black akan terus maju la dalam bidang seni suara ni..Moga tabah dan terus berusaha utk menjadi yang penyanyi yang hebat. Aku lebih prefer Black bwk konsep rock, sbb suara dia sesuai dengan konsep sebegitu. Tahniah Black!!!

1 komen:

~ShiMa~ said...


aku ingat aku sorang je sokong black..rupanya mak aku pon sama naik penyokong black...



Post a Comment


Blog Widget by LinkWithin